بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» فروش دستگاه اکسیژن ساز

فروش دستگاه اکسیژن ساز

تعریف غلظت اکسیژن: غلظت اکسیژن نوعی دستگاه پزشکی است که برای رساندن اکسیژن به افراد دارای اختلالات مرتبط با تنفس استفاده می شود. افرادی که غلظت اکسیژن در خون آنها کمتر از حد نرمال است ، غالباً به یک غلظت اکسیژن برای جایگزینی اکسیژن نیاز دارند.

به طور کلی ، نمی توانید یک کنسانتره اکسیژن را از طریق پیشخوان خریداری کنید. پزشک باید پس از انجام ارزیابی پزشکی کامل ، آن را تجویز کند. پزشکان همچنین به طور معمول به بیماران نشان می دهند که چگونه هنگام مسافرت و در خانه های خود از این متمرکز کننده ها به طور مثر استفاده کنند.

غلیظ کننده های اکسیژن هوای اطراف را فیلتر می کنند ، آن را به چگالی مورد نیاز فشرده می کنند و سپس اکسیژن درجه پزشکی خالص را به سیستم تحویل با دوز پالس یا سیستم جریان مداوم به بیمار می رسانند.

همچنین مجهز به فیلترهای ویژه و تخت های غربال است که به شما کمک می کند نیتروژن را از هوا خارج کنید تا اکسیژن کاملاً تصفیه شده به بیمار برسد. این دستگاه ها همچنین با رابط کاربری الکترونیکی ارائه می شوند تا بتوانید سطح غلظت اکسیژن و تنظیمات تحویل را تنظیم کنید. سپس اکسیژن را از طریق کانول بینی یا ماسک مخصوص استنشاق می کنید.

شما به طور کلی میزان خروجی متمرکز کننده اکسیژن را با (لیتر در دقیقه) اندازه گیری می کنید. پزشک تعیین می کند که به چه سطح اکسیژن نیاز دارید که ممکن است در هنگام استراحت ، هنگام خواب و هنگام ورزش متفاوت باشد.

دلایل زیادی برای غلظت اکسیژن وجود دارد و پزشکان می توانند اکسیژن درمانی را برای بیماران در موارد مختلف پزشکی به بیماران خود توصیه کنند. به طور معمول ، ریه های شما اکسیژن هوا را جذب می کنند و آن را به جریان خون منتقل می کنند.

اگر اخیراً برای ارزیابی میزان اشباع اکسیژن خود عمل خون یا پالس اکسی متری انجام داده اید و مشخص شده است که سطح اکسیژن خون کم است ، ممکن است پزشک شما اکسیژن درمانی کوتاه مدت یا طولانی مدت را توصیه کند.

احتمالاً فکر کرده اید که غلظت اکسیژن برای چه استفاده می شود؟ شرایط حاد معمولاً به اکسیژن درمانی کوتاه مدت نیاز دارند. این شرایط به طور معمول برای مدت زمان کوتاهی اجرا می شوند. ممکن است علائم آنها در مقابل بیماری های مزمن که به تدریج اتفاق می افتد ، شروع شوند. با این حال ، برخی از شرایط تنفسی یا مزمن به مکمل اکسیژن طولانی مدت نیاز دارند.

برای آگاهی و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت اکسیژن ساز وارد سایت اصلی ما شوید.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده