خرید از سراسر دنیا


» کاربرد دستگاه اکسیژن ساز در کرونا

کاربرد دستگاه اکسیژن ساز در کرونا

متمرکز کننده های اکسیژن از فناوری معمولی استفاده نمی کنند بلکه به "فن آوری شکستگی پیشرفته" ابتکاری متکی هستند. ماژول نبض نمی زند بلکه در سطح سرعت پایین می چرخد. با از بین بردن هرگونه صدای ضربان دار مزاحم ، این امر باعث می شود تا سطح ثابتی در تولید اکسیژن ایجاد شود و هرگونه نیاز به تنظیم فشار را از بین ببرد. یک ماژول جمع و جور حداکثر 60 جز p پنوماتیک و 30 جز الکتریکی را در سیستم های معمولی جایگزین می کند. دستگاه های اکسیژن ساز در مجموع به c نیاز دارند. 200 مولفه کمتر از نمونه های معمولی آنها. ماژول کاملاً بدون تعمیر و نگهداری ، بدون سایش است و خود تمیز کننده است. با آوردن سطح بالایی از قابلیت اطمینان ، این امر تعمیر و نگهداری را به حداقل می رساند.

یک تولید کننده اکسیژن ناهموار و مهندسی از راهی مطمئن و اقتصادی برای دستیابی به سطح خلوص اکسیژن از 90٪ تا 99٪ است. سیستم های تولید اکسیژن درخواستی ما برای پاسخگویی به خلوص ، فشار و جریان مورد نیاز هر مشتری برای کسری از هزینه گاز تحویل شده طراحی شده اند.

یک رهبر جهانی در فناوری برای تولید گازهای صنعتی است. ما یک راه حل تولید اکسیژن ارائه می دهیم که به شما بازگشت سریع سرمایه و هزینه های سال با ثبات شما را می دهد. حتی سیستمهای تولید اکسیژن مهندسی سفارشی نیز نباید از دسترس خارج شوند. سیستم های اکسیژن مهندسی شده ما بازگشت سریع سرمایه را ارائه می دهند –حدود 12 تا 18 ماه.

https://issuu.com/oxygeneratorr2?issuu_product=header&issuu_subproduct=account-settings&issuu_context=link&issuu_cta=profile

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده