خرید از سراسر دنیا


» خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی

خرید دستگاه اکسیژن ساز خانگی

هیچ نقش تعیین کننده ای برای مصرف کنندگان در انتخاب میزان استخراج اکسیژن ساز وجود ندارد. داده های تهیه و تولید غربال مولکولی مورد استفاده هر تولید کننده فاش نمی شود. این فقط می تواند چیزی باشد که مردم تبلیغ می کنند.

اگر مدیر خرید و پروژه تولید کننده اکسیژن ساز نبود ، افرادی که در کارخانه کار می کردند نمی دانستند که از غربال مولکولی استفاده شده است.

تصمیم برای نوشتن این مقاله این است که خودم را مجبور به مطالعه کنم و همچنین می تواند به همتایان دستگاه پزشکی در صنعت کمک کند. بسیاری از مردم نیز ممکن است بخواهند بدانند ، اما هیچ کس در مورد آنها نمی نویسد.

ابتدا دانش اولیه را مرور کنید

ترکیب غربال مولکولی: یک ماده زئولیت مصنوعی با ساختار دقیق و یکنواخت و اندازه منافذ است. این به آنها اجازه می دهد تا ترجیحاً گازها و مایعات را بر اساس اندازه و قطبیت مولکولی جذب کنند.

زئولیت ها جامدات کریستالی متخلخل طبیعی هستند و متعلق به دسته شیمیایی به نام آلومینوسیلیکات هستند.

چهار نوع غربال مولکولی اصلی وجود داردA ، 4A ، 5A و 13X. نوع آن بستگی به فرمول شیمیایی مولکول دارد که اندازه منافذ غربال مولکولی را تعیین می کند.

نقش غربال مولکولی: اصل کار غربال مولکولی این است که گازها یا مولکول های مایع کوچکتر از قطر موثر منافذ آن را جذب کند ، در حالی که مولکول های بزرگتر از دهانه را که کارایی و غلظت تولید اکسیژن ساز را تعیین می کند ، حذف کنیم.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده