بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» قیمت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری

قیمت دستگاه اکسیژن ساز 10 لیتری

 اکسیژن سازها دستگاه های پزشکی هستند که به افرادی که سطح اکسیژن پایینی در خون خود دارند کمک می کند. آنها با وصل کردن دستگاه به پریز برق یا با استفاده از باتری تغذیه می شوند. اگر از باتری استفاده می شود ، باید آن را با وصل کردن به پریز برق شارژ کنید. اکثر دستگاه های اکسیژن ساز دارای آداپتور هستند تا بتوانید هنگام رانندگی از دستگاه استفاده کنید.

غلظت اکسیژن هوا را دریافت می کند ، آن را تصفیه می کند و سپس هوای تازه تشکیل شده را توزیع می کند. قبل از وارد شدن به دستگاه متمرکز کننده هوا ، 80 درصد نیتروژن و 20 درصد اکسیژن تشکیل شده است. غلظت اکسیژن از آن هوا استفاده می کند و سپس 90 تا 95 درصد اکسیژن خالص و 5 تا 10 درصد نیتروژن تولید می کند. نیتروژن جدا می شود تا بیشترین میزان اکسیژن را به بیمار بدهد ، زیرا دریافت این درصد اکسیژن بدون کمک یک دستگاه پزشکی دشوار است.

قطعات زیادی وجود دارد که یک اکسیژن ساز قابل حمل را تشکیل می دهند. کمپرسور و فیلتر بستر غربال یکی از قطعات اصلی هستند. کمپرسور هوای فشرده شده را به غلظت متراکم می کند ، سپس هوا را در یک جریان پیوسته منتقل می کند.

هوای فشرده به سمت فیلترهای بستر الک حرکت می کند. فیلتر بستر غربال نقش مهمی ایفا می کند ، زیرا دستگاهی است که نیتروژن را از هوا حذف می کند. ماده ای به نام زئولیت ، که یک مکعب میکروسکوپی شش طرفه با سوراخ هایی در هر طرف است ، در بستر الک قرار دارد و این همان چیزی است که نیتروژن را از هوا خارج می کند.

دو تخت الک در کنسانتره قرار دارد. پس از فشرده شدن هوا برای اولین بار در اکسیژن ساز ، به زور به بستر غربال اول منتقل می شود. اکسیژن به مخزن محصول ارسال می شود. سپس بستر الک اول با نیتروژن پر می شود. در مرحله بعد ، جریان گاز تغییر می کند و هوای فشرده به بستر غربال دوم منتقل می شود. کمپرسور بستر غربال اول به اتاق بیرون فرستاده می شود و هوا از مخزن محصول به اولین بستر غربال بر می گردد.

تگ ها :   اکسیژن ساز

بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده